Dodacie a platobné podmienky


 

Možnosti dopravy:

AKCIA: Pre všetky objednávky s celkovou hodnotou tovaru nad € 35,00 je poštovné zdarma - pre objednávky s nižšou hodnotou je poštovné u DPD za doručenie len € 4,50. Zásielky sú limitované váhou 40kg, objednávky s vyššou váhou je potrebné rozdeliť.

Druh dopravy

Objednávka do € 40,00

Objednávka nad € 40,00

  Prepravná spoločnosť DPD

€ 4,50

ZDARMA

  Packeta (do 9,5 kg, najdlhšia     strana do 50 cm)

€ 3,19

€ 3,19



Dodacia lehota: Dodanie tovaru do Bratislavy je do 4 pracovných dní, zostávajúca časť Slovenska do 5 pracovných dní od odoslania tovaru (platí pre objednávky do 15:00). Objednávky prijaté počas víkendu alebo sviatkov sú spracované počas nasledujúcich pracovných dní.

 Dodacia lehota: Expedícia objednávok na odberné miesta prebieha vždy v Piatok, preto môže doručenie objednávok na odberné miesto vytvorených začiatkom týždňa trvať aj viac ako 5 pracovných dní.

 Možnosti platby:

Platba dobierkou - platba prebehne v hotovosti až pri prevzatí tovaru, poplatok za dobierku je € 1,29.

Platba kartou online - platba prebehne hned presmerovaním na platobnú bránu (Platba bankovým prevodom nie je možná).

 

Vybavenie objednávok

V prípade, že produkt bohužiaľ nemáme skladom alebo je vypredaný, nebude vám odoslaný s Vašou objednávkou a zákaznícky servis Vás o tejto situácii bude informovať e-mailom. Pokiaľ je v objednávke uplatnená akčná zľava, táto zľava nemusí byť nahradená. Pri produktoch s označením "mix farieb" bude odoslaná aktuálne dostupná farebná varianta. Termín doručenia zásielok nie je voliteľný.

Zmena objednávky

Prosíme zákazníkov, aby pred odoslaním objednávky dôkladne skontrolovali zadané údaje a obsah objednávky. Po záväznom odoslaní objednávky už nie je možné objednávku nijak upraviť, zmeniť alebo stornovať. Chybne zadané údaje potom môžu ovplyvniť rýchlosť expedície.

Ako reklamovať tovar

Pred prevzatím zásielky od dopravcu skontrolujte neporušenosť zásielky. Poškodenú zásielku preberajte iba s výhradou k poškodeniu alebo vôbec. V prípade osobného odberu na predajni PetCenter skontrolujte prosím obsah zásielky a tiež neporušenosť obalu.

Reklamáciu je potrebné zaslať na e-mail cotozere@cotozere.sk

Do správy prosím uveďte:

- číslo objednávky
- stručný popis reklamácie
- fotografie reklamovaného tovaru prípadne ďalšie podklady

Reklamáciu je možné uplatniť iba e-mailom.

Vrátenie tovaru do 14 dní

Vopred prosím kontaktujte náš zákaznícky servis na e-mail cotozere@cotozere.sk ktorý Vám oznámi ďalší postup.
Adresa sídla spoločnosti nie je adresa na vrátenie tovaru. Vrátenie tovaru na výdajné miesta, predajne Pet Center, nie je možné.

Vrátenie peňazí

Vrátenie platby odosielame vždy ku koncu týždňa. Pokiaľ teda zákaznícky servis potvrdí vrátenie peňazí začiatkom týždňa, platba k zákazníkovi dorazí až začiatkom ďalšieho týždňa. V prípade akýchkoľvek pochybností kontaktujte cotozere@cotozere.sk a platbu preveríme.