Vážení zákazníci, radi by sme vás informovali o priebehu plánovanej inventúry nášho skladu, ktorá bude prebiehať od 22. 2024 do 26. apríla 2024. Počas tejto doby nebudeme schopní vychystávať nové objednávky. Ďakujeme za vašu trpezlivosť a pochopenie . Pokiaľ budete mať počas inventúry akékoľvek otázky alebo budete potrebovať pomoc, neváhajte nás kontaktovať. Vaša spokojnosť je pre nás dôležitá.

Kontakty

Zákaznícka linka:

Tel.: +421 233 006 859  (Po - Pia,09:00-16:00), e-mail:  cotozere@cotozere.sk

Před kontaktováním zákaznické linky si prosím připravte číslo objednávky.

_______________________________________

Ako vytvoriť objednávku?

Objednávku vytvoríte na našich stránkach, a to: tovar je potrebné vložiť do košíka a v nasledujúcich krokoch postupovať podľa inštrukcií.
Objednávku nemožno vytvoriť e-mailom alebo telefonicky, len online na našom webe.

Ako reklamovať objednávku?

Veľmi nás mrzí, keď je nutné tovar reklamovať. Urobíme maximum, aby sme vašu reklamáciu vyriešili čo najskôr.

Čo je potrebné urobiť:

1. Napíšte nám e-mail na cotozere@cotozere.sk
2. Do e-mailu predmetu uveďte: Reklamácia objednávky 123456 (namiesto čísiel napíšte číslo vašej objednávky)
3. Popíšte dôvody reklamácie, prípadne doložte fotografií
4. Viac na:  https://www.cotozere.sk/reklamacny-poriadok/

Ako stornovať (zrušiť) objednávku?

Potrebujete zrušiť Vašu objednávku? Chápeme, že niekedy to inak nejde. Objednávky nám automatizovane prechádzajú procesom expedície, a preto túto skutočnosť potrebujeme vedieť čo najskôr.

Čo je potrebné urobiť:

1. Napíšte nám e-mail na cotozere@cotozere.sk alebo nám zavolajte na: +421 233 456 818
2. Do predmetu e-mailu uveďte: Storno objednávky 123456 (namiesto čísel napíšte číslo vašej objednávky)

Ako zistím, kde je moja objednávka?

Preprava: GEIS

Chcete vedieť v akom stave je vaša objednávka? Ak ste ako službu vybrali dodanie prepravnej spoločnosti GEIS, môžete kontrolovať stav vašej objednávky online: https://www.geis-group.cz/cs/balikove-prepravy

Stačí do vyhľadávacieho poľa zadať číslo zásielky, ktoré vám zasielame spolu s informáciou, že váš balík bol expedovaný. Toto číslo je iné ako číslo objednávky a vždy začína trojčíslím 088.

 

 

Informace

Názov obchodnej spoločnosti: PetCenter Slovakia s.r.o. 

Sídlo: Palisády 56,mestská časť Staré Mesto 811 06, Slovenská republika vedená Mestským súdem Bratislava III, vložka 55993/B

(Toto nie je adresa pre vrátenie tovaru)

 

IČO: 44 550 430

IČ DPH: SK2022740159 podľa §4

Banka: Tatra banka a.s., swift TATRSKBXXXX 
Číslo účtu: SK8411000000002622204066

 

 

Máte nejaké otázky? Zodpovieme ich. Prosím, pozorne vyplňte kontaktné údaje.

Nevypĺňajte toto pole: